Известие

Collapse
No announcement yet.

Колебаеща се стрелка на показателя на температурата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    е хубаво, щом си казал, че нищо й няма....


    енуей, термостата можеш да си го провериш лесно.Ако седи само затворен, тогава маркучите на големия кръг ще са студени..
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
      е хубаво, щом си казал, че нищо й няма....


      енуей, термостата можеш да си го провериш лесно.Ако седи само затворен, тогава маркучите на големия кръг ще са студени..
      Е щом искам мнение тук, значи съм осъзнал, че имам проблем. Исках да кажа, че и няма нищо след краткото вдигане на над 100 градуса. Термостата отваря със сигурност защото тръбите са горещи, но нещо явно пречи при по високи обороти на циркулацията през големия кръг.
      Преди време на старото фиатче имах подобен проблем, но там забелязах, че маркуча преди водната помпа се свиваше и двете му стени се залепяха една с друга при по високи обороти, но тук като гледам няма как да е нещо подобно.
      ----------------------
      156 SW 1.8TS 07.2001
      Fiat Tipo 1.4Mi
      ----------------------

      Comment


      • #63
        A дали не е превъртяла на оста турбинката на водната помпа? Сменял ли си помпа при обслужването?
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          A дали не е превъртяла на оста турбинката на водната помпа? Сменял ли си помпа при обслужването?
          Не съм, но може ли да превърта постоянно, в смисъл ако превърти няма ли да си увеличи хлабината и да се скапе тотално. Мисля, че най-добре да вземем да я отворим да погледнем тая помпа, че хем да се зацепи с пети после защото като сменях агренажа го правихме с белези.
          Да добавя, че на по високи обороти от маркуча който връща антифриза в казанчето си има хубава струйка.
          Last edited by mmitaka83; d.m.y г., 15:06.
          ----------------------
          156 SW 1.8TS 07.2001
          Fiat Tipo 1.4Mi
          ----------------------

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
            Е щом искам мнение тук, значи съм осъзнал, че имам проблем. Исках да кажа, че и няма нищо след краткото вдигане на над 100 градуса. Термостата отваря със сигурност защото тръбите са горещи, но нещо явно пречи при по високи обороти на циркулацията през големия кръг.
            Преди време на старото фиатче имах подобен проблем, но там забелязах, че маркуча преди водната помпа се свиваше и двете му стени се залепяха една с друга при по високи обороти, но тук като гледам няма как да е нещо подобно.
            Закачи се на комп и виж при това положение какво дава ЕКУ-то, при мен включваше перка при 130+ показания на уреда- по диагностика отчиташе обаче 96 /97 градуса.
            Оказа се прецакан уред, в момента първа степен ми включва на 100 по уред след като го свалих и стегнах хубаво контактните болтчета на гърба му,позакрепих го и не пипам повече.
            Иначе влизаш във филми - провери го така.
            AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

            Comment


            • #66
              Няколко пъти до сега съм я закачал, по други причини, но е гледано и това. 1-ва скорост включва на 97 градуса (по комп. и по уреда) а 2-ра на 102. Когато работи на тихи обороти няма проблем още на 1-ва си пада темп. и после пак се вкл. и пак пада. Когато обаче тръгна извън града много бързо стига чертата след 90, дори по равно, а по баирите направо тръгва да я минава. Ако спра на място, както наравих вчера на магистралата, на тихи обороти пак почва да си пада стрелката. Много странна работа.
              ----------------------
              156 SW 1.8TS 07.2001
              Fiat Tipo 1.4Mi
              ----------------------

              Comment


              • #67
                Виж сега, не си давай парите за комп. и т.н. Вземи си нов термостат и го сменяй. Имах същия случай, и аз ходих във фирмения сервиз и ми казаха да сменя бензиностанцията. Компютър пред некадърник е като космическа совалка пред магаре.
                Alfa 156 1,8 TS 2001

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от zihni Покажи съобщение
                  Виж сега, не си давай парите за комп. и т.н. Вземи си нов термостат и го сменяй. Имах същия случай, и аз ходих във фирмения сервиз и ми казаха да сменя бензиностанцията. Компютър пред некадърник е като космическа совалка пред магаре.
                  Хаха, развесели ме. Компа не може да ми помогне кой знае колко. И аз си мисля че може да е термостат, но незнам физически, механически и всякакси, може ли да не отваря до край или да се затваря по някакви причини.
                  ----------------------
                  156 SW 1.8TS 07.2001
                  Fiat Tipo 1.4Mi
                  ----------------------

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                    Хаха, развесели ме. Компа не може да ми помогне кой знае колко. И аз си мисля че може да е термостат, но незнам физически, механически и всякакси, може ли да не отваря до край или да се затваря по някакви причини.
                    Вместо да се чудиш - сваляш термостата и го пробваш в гореща вода или с пистолет за горещ въздух.
                    Ако колата ти е карана със стар антифриз, без антифриз и т.н. е напълно възможно да се натрупат гадости по частите на термостата и да блокира клапата в някакво положение.
                    Или ти е запушен радиатора.
                    Или сервиз.
                    Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение

                    Ако и пусна парното падат градусите. ... Не съм сменял нищо по охл. система...
                    Ти си си отговорил сам ...
                    Last edited by Drag0; d.m.y г., 18:05.
                    ...

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                      Няколко пъти до сега съм я закачал, по други причини, но е гледано и това. 1-ва скорост включва на 97 градуса (по комп. и по уреда) а 2-ра на 102. Когато работи на тихи обороти няма проблем още на 1-ва си пада темп. и после пак се вкл. и пак пада. Когато обаче тръгна извън града много бързо стига чертата след 90, дори по равно, а по баирите направо тръгва да я минава. Ако спра на място, както наравих вчера на магистралата, на тихи обороти пак почва да си пада стрелката. Много странна работа.
                      Правиш две неща
                      - пипаш дебелия штранг и ако е твърд значи лошо (при работеща и загряла кола)
                      -като загасиш колата страшно внимателно започваш да отвиваш капачката на преливния съд. Излезне ли много въздух или почне да фучи имаш или въздух в системата или издухала гарнитура на главата най-малкото
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Правиш две неща
                        - пипаш дебелия штранг и ако е твърд значи лошо (при работеща и загряла кола)
                        -като загасиш колата страшно внимателно започваш да отвиваш капачката на преливния съд. Излезне ли много въздух или почне да фучи имаш или въздух в системата или издухала гарнитура на главата най-малкото
                        Гледаи сега колега NightRider, малко по нагоре съм написал, че нямам проблем с гарнитури , твърди маркучи, мехури въздух из казанчето, загуба на антифриз, масло, въздух в системата. Макар и без кой знае какви технически способности и с доста изчетени теми точно в този форум и по тези въпроси, пенизите за проверка ги знам. Ако антифриза ми напираше да си ходи от казанчето или маркучите бяха камък въобще нямаше да задавам въпроси.
                        Last edited by mmitaka83; d.m.y г., 20:12.
                        ----------------------
                        156 SW 1.8TS 07.2001
                        Fiat Tipo 1.4Mi
                        ----------------------

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                          Гледаи сега колега NightRider, малко по нагоре съм написал, че нямам проблем с гарнитури , твърди маркучи, мехури въздух из казанчето, загуба на антифриз, масло, въздух в системата. Макар и без кой знае какви технически способности и с доста изчетени теми точно в този форум и по тези въпроси, пенизите за проверка ги знам. Ако антифриза ми напираше да си ходи от казанчето или маркучите бяха камък въобще нямаше да задавам въпроси.
                          Ами успех тогава
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                            Хаха, развесели ме. Компа не може да ми помогне кой знае колко. И аз си мисля че може да е термостат, но незнам физически, механически и всякакси, може ли да не отваря до край или да се затваря по някакви причини.
                            Що не махнеш термоса да покараш без него- виж ефекта къв ще е
                            AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                              Що не махнеш термоса да покараш без него- виж ефекта къв ще е
                              Май така ще направя. Не знам дали после може да се върне обратно това животно в корпуса.
                              ----------------------
                              156 SW 1.8TS 07.2001
                              Fiat Tipo 1.4Mi
                              ----------------------

                              Comment


                              • #75
                                При мен показанията на уреда са абсолютно същите. И аз спирах на магистралата към Варна като видях, че стрелката стигна червената лампа. Отворих капачката на казанчето. Само леко изфъска. Твърдостта на маркучите е в норма. Перката работеше на 1 степен и бързо изключи. Водна помпа съм сменял преди 1500км.
                                Като я закача на компа ми показва, голямо разминаване в температурите. Като се има предвид, че не ври течността съм склонен да вярвам на ЕКУ-то, а не на уреда на таблото. Свалях конзола, чистих клеми и няма оправия. Дразнещо е знам, обаче явно ще бъде така. Стъпка и толкова.
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X